luni, ianuarie 26

Valoarea unui zambet


O miscare usoara, aproape imperceptibila, a buzelor, ale caror colturi se deplaseaza milimetric pe o traiectorie lateral-ascendenta, solicitand oarece muschi faciali si punandu-ne si mai mult in valoare lipgloss-ul.

Ceva atat de simplu, atat de natural si de propriu omului, un lucru pe care il facem de cand lumea, in fiecare zi a vietii noastre.

Si totusi, de fiecare data, este echivalent cu o mica minune.

Un zambet.

Stii tu cat poate sa insemne un zambet?

Pentru mine, un zambet e o revarsare fluida de caldura si lumina, impletita cu un infinit de culori solare, un curcubeu de nuante, o furtuna de bucurii. E ca un imens foc de tabara, inconjurat de rasete, cantece voioase si acorduri de chitara. Un zambet adevarat e asa, aproape ca un cantec de leagan cantat sufletului. Ca bucuria unui copil cand primeste o jucarie noua.

Un zambet poate fi o mangaiere pentru suflet. Poate fi un indemn, un sfat, o incurajare, o aprobare, o bucurie. Poate sa fie chiar si o imbratisare tacuta. Poate fi un semn de dragoste, de prietenie, de afectiune, sau pur si simplu de simpatie.

Pentru mine, un zambet e nepretuit. Indiferent de la cine vine, cu singura conditie sa fie sincer. Iubesc oamenii care imi zambesc, si-i zambesc sufletului meu, si-mi lumineaza astfel ziua.

Ar fi frumos daca toata lumea ar zambi mai des.

As da o particica din sufletul meu oricarui om care mi-ar zambi de fiecare data cand m-ar vedea.

Ce-i atat de greu?

Incearca.

:)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu